Menu
Your Cart

Otkazivanje i reklamacije

Kupac ima pravo da otkaže Narudžbinu usluge dostave u bilo kom trenutku, pozivom na broj telefona koji je prikazan u kontakt formi ili putem emaila kroz kontakt formu.

Ako je Narudžbina usluge dostave otkazana pre nego što su proizvodi napustili sedište prodavca, Kupac ima pravo da traži povraćaj ukupnog iznosa za proizvode i isporuku.

Ako se Narudžbina otkaže pošto proizvodi napuste sedište prodavca, Kupac ima pravo da traži povraćaj iznosa za proizvode, ali i troškove vraćanja proizvoda u sedište prodavca.

Postupak otkazivanja narudžbine

Prilikom uspešno napravljene Narudžbine putem interneta Kupac dobija imejl potvrde (tj. potvrdu o uspešnoj Narudžbini poslatu imejlom).

Odmah nakon dobijanja potvrde o Narudžbi kupac može proselditi email o otkazu narudžbine ili to obaviti putem telefonskog poziva.

Laser Art Kontakt centar obrađuje zahtev za otkazivanje narudžbine prilikom onlajn naručivanja i o ishodu obaveštava Kupca elektronski na dostavljenu imejl adresu Kupca.


Kako podneti reklamaciju

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih potrošačkih prava koja se tiču saobraznosti robe ugovoru i izjavi o garanciji, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Potrošač može da izjavi reklamaciju:

  • putem telefona 060 0360 999
  • pisanim putem dopisom naslovljenim na Laser Art, ul. Save Nemanjića 1, 34000 Kragujevac. Formu obrasca preuzmite klikom ovde.
  • elektronskim putem, putem kontakt forme za reklamaciju klikom ovde

Ukoliko se reklamacija podnosi putem kontakt forme potrebno je dostaviti fotografije proizvoda na koji se reklamacija odnosi kako bismo bili u mogućnosti da reklamaciju obradimo u što kraćem roku.

Ova web stranica koristi kolačiće ('cookies') kako bismo Vam pružili bolje korisničko iskustvo. Prihvatanjem korišćenja kolačića saglasni ste sa politikom privatnosti.